آنچه باید در مورد بازسازی آسانسورهای ساختمان خود بدانید

سرویس و نگهداری آسانسور

فهرست مطالب

شرکت آبالیفت یکی از شرکت های آسانسور در کرج خدمات خود را در سطح استان البرز ارائه می نماید .برای تماس با شرکت آسانسورآسیا بالابر البرز (آبالیفت) می توانید همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب اقدام کنید.

با توجه به قوانین ایمنی ساختمان و نوسازی شهر که چند سال دیگر در راه است، هرچه جلوتر می‌رویم، بازرسان مهم در آسانسور نسبت به گذشته قوی‌تر هستند. اگر نیاز به نوسازی وجود دارد، اگر بخواهیم نگاه اقتصادی داشته باشیم، اکنون زمان مناسبی برای نوسازی و بازسازی آسانسورها نسبت به سال های آینده است، زیرا با توجه به پیشرفت تکنولوژی با توجه به تکنولوژی و بازار، هرچه جلوتر می رویم، همه چیز به روز می شود، هر روز گران تر می شود. به طور کلی عمر مفید آسانسورها بین 20 تا 25 سال است.به طور معمول اولین قدم در فرآیند بهبود، استخدام یک مشاور مجرب در صنعت آسانسور برای ارزیابی وضعیت آن و نوشتن نقشه ها و مشخصات، ارزیابی طرح ها و مدیریت آن است. شرکت آسانسوری آبالیفت برای بازسازی و نوسازی آسانسور های شما خدمات ویژه ای ارائه می کند

بازسازی آسانسور چیست؟

تعمیر یا باسازی آسانسور فرآیند به روز رسانی قطعات مهم آسانسور است تا بتواند با توجه به پیشرفت روز با تکنولوژی جدید کنار بیاید و بهتر از قبل کار کند. مسائل ایمنی آسانسور بهبود می یابد و اکنون زیبایی مورد انتظار را به دست می آورد.

به طور معمول، نصب شامل چرخ دنده کنترل (قسمتی از آسانسور که حرکت آسانسور از زمین را کنترل می کند)، ماشین آسانسور و موتور (قسمتی از آسانسور که بالابر را انجام می دهد)، سیم کشی برق و دکمه آسانسور می باشد. این مونتاژ و همچنین قطعات خارجی مانند کابین آسانسور را تحت تأثیر قرار می دهد.

بازسازی آسانسور، اگر به درستی انجام شود، می تواند یک سرمایه گذاری عاقلانه باشد. یک مرحله مهم قبل از شروع به بازسازی آسانسور، بررسی اطلاعات فنی آسانسور و وضعیت محل کار است تا مشخص شود که آیا واحد نیرو، یکی از شیرها و سیلندر(های) برای آسانسور مناسب هستند یا خیر.

به این ترتیب می توان خطاهای پیکربندی قبلی را پیدا و اصلاح کرد. تغییرات استفاده از آسانسور در طول سالیان و نتیجه اعمال قوانین جدید ممکن است باعث تغییراتی در سرعت یا ظرفیت آسانسور شود که ممکن است نیاز به استفاده از تجهیزات جدید داشته باشد، که تجزیه و تحلیل عمیق سیستم فعلی است. .

برای تعیین این نقطه، کدام قطعات برای استفاده با قطعات دیگر تطبیق داده می شوند. تعویض آسانسور فعلی شما با یک آسانسور جدید باید آخرین راه حل باشد زیرا نه تنها هزینه زیادی برای شما خواهد داشت، بلکه بدترین انتخاب برای محیط زیست نیز می باشد.

بازسازی آسانسور چیست؟

آیا بازسازی آسانسور ضروری است؟

آسانسور وسیله بسیار مهمی برای یک ساختمان چند طبقه است. همچنین این روش قسمت های مختلفی دارد. این قطعات متفاوت هستند و گاهی اوقات نیاز به تعمیر یا بازسازی دارند. بنابراین تمامی قطعات و تجهیزات آسانسور مانند فضای داخلی کابین، نحوه نصب آن، سیستم برق و … همیشه باید در نظر گرفته شود. پس از آن، کارفرمای شما تصمیم خواهد گرفت که آیا نیازی به توانبخشی وجود دارد یا خیر، از طریق بازدید بازبینی.

بازیافت آسانسور طول عمر آن را افزایش می دهد و از هزینه های اضافی جلوگیری می کند. بازسازی آسانسور نیز باعث کاهش قدرت آن می شود. این امنیت را افزایش می دهد، بنابراین مهم است و باید پشتیبانی شود.

مزایای نگهداری آسانسور

تعمیر آسانسور کار مهمی است که مزایای خود را دارد. همانطور که قبلاً گفتیم، اولین نکته در هنگام بازسازی آسانسور کاهش مصرف انرژی است. شما می توانید مقدار موتور تعمیر دستگاه را کاهش دهید. زیرا موتور بسته است و به عنوان روز اول کار می کند.

هنگام ساختن یک برج، به خصوص یک برج قدیمی، قطعات قدیمی را با قطعات جدید جایگزین می کنیم. این باعث می شود که بسیار ایمن باشد. همچنین در صورت وجود تکنولوژی جدید برای آسانسور می توانند به آسانسور موجود اضافه کنند. وقتی آسانسور تعمیر می شود افرادی که از آن استفاده می کنند خیالشان راحت است و به آنها آرامش می دهد.

لیستی از مواردی که می توان در آسانسور تعمیر کرد

تقریبا تمامی قطعات و اجزای آسانسور قابل بازیابی می باشد که برای اینکه شما لیستی از این قطعات و قطعات را داشته باشید ما لیستی را برای شما آماده کرده ایم.

✅بازسازی ساختمان آسانسور و دکوراسیون
✅بازسازی درب آسانسور اعم از درب اصلی و درب مجزای ساختمان. جعبه آسانسور یا درایو دنده
✅بازسازی موتور بالابر
✅نصب اینورتر و یو پی اس آسانسور با این دستگاه ها.
✅بازسازی ترمز که به ایمنی و امنیت آسانسور کمک می کند. سیستم کنترل سرعت کنترل شده توسط قسمت مکانیکی را بازسازی کنید.
✅این لیست در اختیار هر تعمیرکاری قرار خواهد گرفت تا در هنگام بازدید و تعمیر قطعه، بداند چه چیزی باید تعمیر یا تعویض شود.

همچنین بخوانید : نصب آسانسوردرساختمان های قدیمی

بازسازی آسانسور قدیمی

بازسازی آسانسور قدیمی یکی دیگر از موارد مهمی است که باید به آن توجه شود. در این قسمت چک لیست تعمیر آسانسور قدیمی را معرفی می کنیم تا بتوانید بر اساس آن به سرعت کار تعمیر را انجام دهید. سر و صدا را در سیستم آسانسور قدیمی پیدا کنید و آن را تعمیر یا بازسازی کنید.

بازسازی آسانسورهای قدیمی برای کاهش مصرف انرژی. برای این کار می توانیم قطعات VVVF را به موتور اضافه کنیم و مصرف آن را کاهش دهیم.

بسیاری از آسانسورهای قدیمی ظرفیت ساختمانی پایینی دارند، بنابراین افزایش ظرفیت ساختمان و در صورت امکان بازسازی ساختمان ضروری است.

زیبایی و زیبایی آسانسور


نوسازی آسانسور شامل تعمیر یا تعمیر قطعات یا اجزای آن نمی شود. در ضمن زیباسازی و زیباسازی آسانسور نیز یکی از انواع بازسازی است. همانطور که کابین آسانسور باید احساس امنیت را در افراد ایجاد کند، زیبایی آن نیز بسیار مهم است. لیستی از جواهرات و لوازم جانبی نیز در اینجا برای شما نگهداری می شود. کف آسانسور را که با سرامیک قابل استفاده است عوض کنید.

با تغییر دیوارهای اتاق و بازسازی آن می توان یک دیوار را مدل و دیگری را شکل داد. به روشنایی آسانسور نیز باید توجه زیادی شود. نور نباید خیلی روشن یا خیلی تاریک باشد. می توانید از صفحه کلید یا صدا برای بالابر استفاده کنید که باعث می شود عالی به نظر برسد. علاوه بر این، کلید آسانسور قابل بازسازی و تزئین است.

تعویض درب و تزئینات آن نیز نقش مهمی در بازسازی آسانسور دارد. در واقع درب اولین چیزی است که در آسانسور می بینید. پس باید خوب باشه
حفظ همه این موارد زیبایی خانه را بهبود می بخشد و آسانسور را راحت تر می کند.

هزینه بازسازی داخلی آسانسور چقدر است؟

آسانسورها تنها بخشی هستند که ساکنان و مردم می بینند و هیچ چیز بدتر از استفاده ساکنان از آسانسورهای قدیمی در ساختمان های بازسازی شده نیست.

لازم به ذکر است که یک خانه جدید ارزان نیست. حدود 15 درصد از هزینه های تعمیر لیفتراک مربوط به ارتقاء کابین آسانسور است. این به این دلیل است که مواد مورد استفاده در ساخت کابین آسانسور نه تنها دوام خواهند داشت، بلکه خوب نیز هستند. بازسازی آسانسور به ندرت به اندازه بازسازی کابین آسانسور ضروری است، و اگر هدف شما کاهش هزینه های بازسازی آسانسور است، می توانید بازسازی خانه را به طور کامل از پروژه بازسازی خود حذف کنید.

تعمیر آسانسور هیدرولیک

تعمیر و نگهداری آسانسور هیدرولیک باید جدا از بالابر تراکتور در نظر گرفته شود. دلیل این امر این است که از آسانسورهای هیدرولیک در ساختمان های پنج طبقه استفاده می شود. پیشنهاد می شود، اگر می خواهید آسانسور فعلی خود را به آسانسور کم مصرف تبدیل کنید، می توانید از آسانسور هیدرولیک معمولی استفاده کنید یا آسانسور خود را اصلاح کنید.

یکی از مهم ترین قسمت های بازسازی، واحد کنترل آسانسور است. با توسعه کنترل کننده های آسانسور، مصرف برق آماده به کار را می توان کاهش داد. از آنجایی که تنها یک سیستم درایو و ایمنی آسانسورها با آسانسورهای کششی متفاوت است، در مورد بازسازی آسانسورهای هیدرولیک، نیازمند بازسازی پاوریونیت و شیرهای کنترل هستیم.

اجزای اصلی بالابرهای هیدرولیک که نیاز به بازسازی دارند

✅موتور آسانسور
✅قدرت یا پیستون
✅دستگاه بالابر
✅کنترل سرعت
✅مصالح ساختمانی
✅ریل
✅تجهیزات ایمنی ماشین


آسانسورهای هیدرولیک اغلب برای حمل و نقل افراد و کالاها به بالا یا پایین نه طبقه استفاده می شود. در یک سیستم بالابر هیدرولیک معمولی از یک پیستون هیدرولیک و یک سیلندر بالابر استفاده می شود.

اجزای اصلی بالابر هیدرولیک را می توان برای کاهش هزینه نگه داشت. مطمئن شوید که برای عبور از لیست با یک متخصص کار می کنید، و اگر بتوانید فضا را ذخیره کنید، کنترل را بهبود ببخشید و برخی از ویژگی های ذکر شده در زیر را حفظ کنید، می توانید مقدار زیادی صرفه جویی کنید.

شرکت آبالیفت یکی از شرکت های آسانسور در کرج خدمات خود را در سطح استان البرز ارائه می نماید .برای تماس با شرکت آسانسورآسیا بالابر البرز (آبالیفت) می توانید همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *